fredag 27. april 2012

Wohoo nytt prosjekt!!

Her er det mange jern i ilden for tiden! Gleder meg masse til å fortelle om alt det spennende som er på gang ;)

Men innimellom må jeg ha noen kjekke strikkeprosjekter og denne gangen blir det Fanagenser til minsten. Jeg bare MÅ, den er så fiin!
Jeg har valgt å strikke den i Mini duett, blanding av ull og bomull. Så blir det ikke bare en tykk vinter-utenpå-genser, men en genser som kan brukes like godt om sommeren som vinteren.
Og tidligere strikket jeg Kjekkasgenseren til minsten i Duett, den er jeg kjempefornøyd med. Så da har jeg tro på mini duett også :)



Og jeg har bestilt en kjole hos min mamma også, til storesøster. Fargene som var i heftet syns jeg ikke var så veldig fine til henne så jeg valgte ut farger selv idag. 
Fiine!


3 kommentarer:

Renathe sa...

For en nydelig og koselig blog du har! :) Legger deg til og gleder meg til fortsettelsen ;)

Stinemorღ sa...

Spennende med mange prosjekter!
Nydelige farger - det garnet er herlig å strikke med.

God helg,
klem

Elin sa...

Så herlige farger!
Jeg syns også at Duett er et godt garn å strikke med å holder for øyeblikket (blandt annet) på med et Marius seleskjørt til storesøster her i huset i dette garnet. Tenker det samme som deg, at da blir den ikke for varm til å bruke fremover nå.
Blir spennende å se prosjektene dine fremover :)
God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...