mandag 9. april 2012

Min første kåpe

Da var påsken over og hverdag igjen imorgen. 
Det har vært nydelig med fri og hyttekos, nesten som å ha permisjon igjen ;)

Og i påsken har jeg fått gjort ferdig "Min første kåpe" fra Debbie Bliss boka. 
Strikket i Dale Babyull på pinner 3 og 3 1/2.



Det mangler fremdeles knapper, jeg tror det blir noen mørkebrune. 
Og det ble en god rest igjen som kanskje kan bli tøfler eller lue?

Kåpen er en barselgave til ei lita jente som kommer denne måneden! 
Gleder meg til nok et babybesøk :)

4 kommentarer:

Husfruen sa...

Så søt kåpe:)

Unknown sa...

Åå så søt den var.

Charlotte sa...

Så søt kåpe! Kjempefin gave! :)

Bundingen sa...

Nydelig kåpe til ei lita tulle! Tenker det blir et kjærkomment besøk å få med selvlaga gave i veska. Det er koselig å strikke babyklær...

Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...