lørdag 11. februar 2012

Torunn gjør ting hun ikke kan

Nemlig å strikke sokker. 
Tror det hviler en slags forbannelse over meg som gjør at jeg for alt i verden ikke klarer å strikke sokker!


Det aller verste er jo såklart hælen. Og i tillegg skulle det nok vært vrangbord oppå foten og glattstrikk under. Og selvfølgfelig, altfor små til minsten.

Men øvelse gjør mester, jeg prøver igjen!
Disse strikket jeg igår, av rester etter hetteluen. Pinne nr 4,5.


Og på pinnene nå er en kjole til Milly. Tror jeg må låne boka på biblioteket igjen (evnt kjøpe den) før denne blir ferdig..


Og igår var jeg og handlet nytt garn til neste prosjekt!
Woop wooop!


3 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Syntes dine sokkene så flotte ut.
Sokker er ellers noe jeg ikke liker å strikke selv,så det tror jeg ikke blir noe jeg kommer til å øve mye på.

Mona sa...

Synd de ble små, men fine var de :)Artig hun Milly, hun blir rikt utstyrt :)

Charlotte sa...

Så mye fint det var kommet her siden sist :) Du må være utrolig effektig :) De sokkene var jo kjempefine, selv om det kanskje er en mager trøst når de er for små... Hadde helt sokkedilla før jeg, men nå har jeg helt sokkenoia... Håper det går bort for det er både fine gaver og bra å ha selv... God morsdag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...